Tak kacak, tak cantik, tak comel..
So, masih nak kawan dengan saya ?

Tuesday, January 4, 2011

Teman Sejati !





Teman Sejati,


Teman,kau terlalu baik..Teman paling baik pernah aku temui.Kaulah temanku dunia akhirat..
Aku sayang korang.Maaf..Kerana selama perkenalan kita aku sering menyakiti hati korang.Namun,korang adalah yg terbaik aku pernah jumpa.Mudah-mudahan,hubungan Persahabatan kita akan kekal hingga ke akhir hayat!Namun aku gembira perolehi korang sebagai temanku didunia ini!
  Aku sayangkan korang semua!Aku sayangkan kalian..Berbahagialah disamping insan tersayang..Aku sentiasa mendoakan kesejahteraan  korang!Harap2 korang pun begitu mendoakan aku!


                   *My Friends*


Eiya

Asiah








Adila
Myra
Mai
Eka & Tipah
Myra

Naja
Masz
Nad
Sara

Myra(Mimie)

Liya
Pipah
Umi
Azfar
Xyra
Omar
Eina


*The End of Our Story*






0 Orang Cakap Saya COMOT: