Tak kacak, tak cantik, tak comel..
So, masih nak kawan dengan saya ?

Thursday, April 28, 2011

FRIENDSHIP :))

 
Kawan....Salah satu benda penting at dalam hdp sume org....
  Kepentingan KAWAN tak dpt dipertikaikn ... Cube korang renungkan blik...
  walaupn kite ade family tp kite still perlukan seorg kwn untuk luahkn mslh..
  untuk b'kongsi citer...Btol x??? Lg 1 even kite ade pakwepon kite still
  perlukan sahabat untk kongsi mslh klo ad prob gan pkwe ..kN?? tipu la klu   dlM hidup korang tak pnh ade kwn...kdg2 tu ade sesetengah org lg pentingkn kwn dr pkwe/awek or fmly...mcm aku gk aku pon byk kawan..
  tp dlm hdp aku hanye beberape org kwn je y aku p'cye n jdkn SAHABAT..

antaranya: 
                    Nadiah
                    Nad
                    Baok a.k.a Myra
                    Izzah
                    Asiah
                    Adila 


U'all the best lha , syg glex at korang . Tapi , sygnye . . ta lme agy , msing2 bwak haluan sndri . Mybe , kdg2 je bole jupe . sdihnyer weyh . <3 <3












0 Orang Cakap Saya COMOT: